0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 6 آبان 1398 در ساعت 17 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با توجه به رونق خرید و فروش باسکول پند در صنایعی که نیازمند به توزین در رنج‌های متفاوت فروشگاهی و نیمه‌صنعتی و صنعتی هستند، و همچنین امکان خرید قطعات باسکول پند برای دارندگان آن، آشنایی با لوازم جانبی باسکول پند لازم و ضروری خواهد بود. شرکت پند با داشتن سی سال تجربه تولید در بازار توزین به یکی از معتبرترین برندهای این حوزه تبدیل شده است و کیفیت بالای محصولات این شرکت زبانزد خریداران است؛ با وجود این، قطعات باسکول پند نیز مانند هر دستگاه دیگری ممکن است دچار فرسودگی و استهلاک شود، که در این صورت خرید قطعات جانبی باسکول پند و یا تعمیر لوازم جانبی باسکول پند لازم خواهد شد. بنابراین شناخت قطعات باسکول پند و شناخت مکان خرید آنها، هدف این مقاله است.

به طور کلی قطعات باسکول پند شامل نمایشگر باسکول پند، باتری باسکول پند، کیبورد باسکول پند و در نهایت لودسل باسکول پند می‌شود؛ که هر کدام از این لوازم باسکول پند به طور جداگانه دارای ویژگی و خصوصیات مربوط به خود هستند و آگاهی در مورد قطعات باسکول پند می‌تواند به کاربر برای تشخیص لوازم باسکول باکیفیت، از قطعات باسکول نامرغوب و تقلبی کمک کند. البته لازم به ذکر است که همواره بهترین راه برای خرید لوازم جانبی باسکول پند خرید از نمایندگی باسکول پند است که فروشگاه پند گستر یکی از آن نمایندگی‌هاست. یکی از قطعات باسکول پند که نقش بسیار مهمی در کارایی آن در زمان های نبود منبع اصلی تامین انرژی، یعنی برق شهری ایفا می‌کند، باتری باسکول پند است. به طور کلی افرادی که قصد خرید باسکول پند را داشته باشند در ابتدا از وجود باتری پند اطمینان حاصل می کنند. استفاده از باتری در باسکول پند در شرایطی که برق شهری قطع باشد، صورت می گیرد. در این شرایط باتری به عنوان یک پشتیبان در این مواقع به کمک باسکول پند آمده و منجر به ادامه روند کار توزین بدون ایجاد هیچ مشکلی خواهد شد.

باتری باسکول پند دارای توان مصرفی 5 آمپر است. که امکان استفاده از دستگاه و تامین انرژی باسکول پند را در مدت زمانی معادل 4 الی 5 ساعت فراهم می‌کند. میزان کارایی باتری پند در قیاس با قیمت باتری باسکول پند بسیار بالاتر است و درواقع ارزش آن به کار آن است، نه قیمتش. نکته قابل توجهی که در خصوص باتری باسکول پند وجود دارد این است که باتری باسکول پند جزو آن دسته از لوازم جانبی باسکول پند می باشد که در صورت خرابی امکان تعمیر ندارد و باید به خرید باتری باسکول پند و تعویض آن اندیشید. به دلیل اینکه باتری باسکول پند از نوع خارجی است، ممکن است هنگام خرید قطعات جانبی باسکول پند تشخیص نوع اصلی و تقلبی آن مشکل باشد. بنابراین توصیه می‌شود برای خرید لوازم جانبی باسکول پند به نمایندگی پند مراجعه کنید و از تجربه نمایندگی بهره مند شوید و با خیالی آسوده قطعات باسکول پند را بخرید.

باتری پند از شارژری با ظرفیت 6 ولت برخوردار است که برای شارژ شدن 5 الی 6 ساعت زمان نیاز دارد. البته برای شارژ اولیه به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. عمر مفید باتری باسکول پند 2 سال است که با رعایت برخی نکات مهم و کاربردی می‌توان آن را افزایش داد. نه تنها باتری، که سایر لوازم جانبی باسکول پند نیز با نگهداری بهینه بهتر عمل کرده و از عمر طولانی‌تری بهره‌مند خواهند شد. برای استفاده بهتر و بیشتر از باتری باسکول پند بهتر است هنگام استفاده به صورت عادی، مطمئن شوید که باسکول به برق وصل است و از باتری استفاده نمی‌شود، در صورت قطعی برق و نیاز نداشتن به باسکول حتما نمایشگر باسکول پند را خاموش نمایید و در زمان خاموش بودن باسکول پند دو شاخه را از پریز نکشید. چرا که حتی در حالت خاموش بودن باسکول نیز باتری باسکول پند شارژ خواهد شد. یکی دیگر از نکاتی که رعایت آن به تداوم عمر باتری پند می‌افزاید، استفاده کردن از باتری است. به طوری که اگر در منطقه‌ای هستید که قطعی برق ندارد، بهتر است در هفته یک بار باسکول را از برق کشیده و از باتری باسکول پند استفاده کنید.

یکی دیگر از اجزائی که نقش مهمی در دسته لوازم جانبی پند دارد، نمایشگر باسکول پند است که کلیه عملیاتی که توسط باسکول پند اتفاق می‌افتد را به اطلاع کاربر می‌رساند. نمایشگر باسکول پند معمولا از یک صفحه نمایش 6 رقمی تشکیل شده است. نمایشگر پند از طریق برق شهری و همچنین باتری تغذیه می‌شود. نمایشگر نیز مانند سایر لوازم جانبی باسکول پند بعد از عملکرد طولانی مدت ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند که در صورت مواجه شدن با این مشکل و برای تعمیر نمایشگر باسکول پند، بهتر است حتما به نمایندگی مجاز پند مراجعه نمایید. با توجه به قیمت لوازم جانبی باسکول پند کاربران سعی می کنند حتی الامکان قطعات باسکول پند را تعمیر کنند و تنها در حالتی که مجبور شوند، به خرید لوازم جانبی باسکول پند فکر خواهند کرد.

یکی از کاربردی‌ترین قطعات باسکول پند کیبورد است. که تمام قابلیت‌های باسکول بر روی دکمه‌های آن تعریف شده است. کاربرانی که قصد خرید باسکول پند را داشته باشند در مرحله اول و با یک نگاه کلی به کیبورد باسکول پند متوجه امکانات موجود در آن خواهند شد. کیبورد نیز مانند کلیه قطعات جانبی باسکول پند ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت دچار آسیب دیدگی شود که این مشکلات گاها بر اثر نفوذ ذرات گرد و غبار به داخل کیبورد و یا در اثر ضربه خوردن و فشار به وجود می‌آید. بالا بودن حساسیت در کیبورد باسکول پند باعث شده است تا امکان تعمیر کیبورد باسکول پند وجود نداشته باشد و کاربر مجبور به خرید کیبورد باسکول پند شود. البته در قیاس قیمت لوازم جانبی باسکول پند به نسبت خرید باسکول پند به صرفه تر می باشد که کیبورد هرچه سریعتر تعویض شود و کاربر را مجبور به خرید باسکول دیگری نکند. برای خرید و یا تعمیر کیبورد بهترین راه مراجعه به نمایندگی باسکول پند می باشد.

لودسل نام یکی دیگر از قطعات جانبی باسکول پند است که در واقع نوعی حسگر وزن است. وظیفه لودسل باسکول پند را می‌توان اینگونه توصیف کرد که تغییرات وزن را بر اساس تغییرات ولتاژ و بر اساس وزن باری که وارد شده است حس کرده و آن را به نمایشگر منتقل می‌کند. لودسل باسکول پند ساخت شرکت zemic بوده که یکی از با‌کیفیت‌ترین شرکت‌های تولید تجهیزات اندازه گیری در جهان به شمار می‌رود. جنس لودسل باسکول پند از آلومینیوم ضدزنگ است و محل متصل شدن استرین‌گیج‌ها توسط چسبی مقاوم پر شده است. به دلیل دارا بودن درجه حفاظتی ip65 لودسل باسکول پند برای استفاده‌های صنعتی بسیار مناسب و کاربردی است. مشکلات مرتبط با لودسل باسکول پند یا هر نوع دیگری از قطعات جانبی باسکول پند را می‌توان به راحتی با مراجعه به نمایندگی پند برطرف ساخت. قیمت لودسل باسکول پند به نسبت کیفیت آن کاملا مطلوب و مناسب می باشد.

نکته‌ی مشترک در خصوص تمام لوازم جانبی باسکول پند این است برای تعمیر لوازم جانبی باسکول پند و یا خرید لوازم جانبی باسکول پند حتما باید به نمایندگی مجاز پند مراجعه کرد تا به نحو مطلوب مشکلی که برای باسکول پند پیش آمده است را بر طرف نمایند. البته در تمام مواقع هم خرید لوازم باسکول پند و یا خرید قطعات باسکول پند به دلیل خرابی نمی‌باشد. گاهی کاربر نیازمند دریافت قابلیت‌های بیشتر و یا نمایشگرهای متفاوت است و با مراجعه به نمایندگی باسکول پند لوازم جانبی باسکول پند را دریافت می‌نماید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()