0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 27 آذر 1398 در ساعت 58 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

استفاده از ترازو و باسکول در عرصه توزین سال هاست که پیش تازانه رو به جلو در حرکت است. در هر مکان و صنعتی که چشم برگردانید شاهد ترازو و یا باسکولی از انواع برندهای مختلف خواهید بود. یکی از شرکت های قدرتمند و نام آور تولید ترازو و باسکول در بازار داخلی شرکت پند می باشد که با ارائه محصولات با کیفیت خود از قبل انواع ترازوی پند و انواع باسکول پند جایگاه قابل قبولی را نزد کاربران مختلف به دست آورده است اما آن چه مسلم است این است که هر محصولی با هرچقدر توانایی و دوام پس از گذشت مدت زمانی از کاربردش قطعا نیاز به سرویس و یا تعمیر خواهد داشت. تولیدات شرکت پند هم از این قضیه مستثنی نبوده و ممکن است تعمیر ترازو و باسکول پند نیز مورد نیاز هر کاربری واقع شود. البته گاها نیاز به خرید قطعات یدکی ترازوی پند و یا خرید لوازم جانبی باسکول پند صرفا به دلیل انجام تعمیرات صورت نمی گیرد بلکه ممکن است برای تعویض قطعه و یا حتی افزودن قابلیت با
در برخی موارد ممکن است ایرادات پیش آمده در ترازو پند و یا همچنین باسکول پند در دستگاه ناشی از راه اندازی و نصب نادرست و یا حتی فشردن یک دکمه اشتباه به وجود آمده باشد که در این مواقع تعمیر ترازو و باسکول پند می تواند توسط خود کاربر انجام شود. بنابراین نیاز است تا شما اطلاعات جزئی در خصوص هریک از عملکردهای دستگاه خود داشته باشید تا بتوانید مشکلات سطحی را بدون نیاز به تعمیرکار حل نمایید. این اشکالات ممکن است شامل روشن نشدن سیستم، خاموش شدن سیستم حین انجام کار، صفر نکردن ترازوی پند یا باسکول پند، خطا در نمایش وزن و یا دریافت پیام eror باشد. در این صورت شما با داشتن اطلاعات کافی می توانید اقدام به تعمیر ترازو و باسکول پند در هر مدلی نمایید. اما گاهی این مشکلات فراتر می رود که در این صورت نیاز است تا تعمیر ترازو و باسکول پند توسط فردی کارشناس و خبره صورت پذیرد. برای دسترسی به این افراد به جای اعتماد به افراد متفرقه می توانید با نمایندگی باسکول پند تماس گرفته و از خدمات آن ها برخوردار شوید. از طرفی نیز خرید لوازم جانبی ترازوی پند و خرید قطعات یدکی باسکول پند در نمایندگی این شرکت بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. چرا که قیمت قطعات یدکی باسکول پند و قیمت لوازم جانبی ترازو پند در نمایندگی باسکول پند بسیار پایین تر از سایر فروشگاه ها در نظر گرفته شده است. مزیت دیگر ارتباط با نمایندگی ترازو پند می تواند این نکته باشد که تعمیر ترازو و باسکول پند توسط اشخاصی که آشنایی کامل با قطعات داشته و از اطلاعات لازم جهت بر طرف کردن مشکل پیش آمده برخوردار می باشند امنیت خاطر شما را در خصوص عدم تکرار مشکل پیش آمده تضمین خواهد کرد.


به طور عمده قطعاتی که ممکن است در ترازو و یا باسکول نیاز به تعمیر داشته باشند را می توان شامل کیبورد، نمایشگر، لودسل، بردهای مختلف و... دانست. در این قسمت قصد داریم تا با نگاهی گذرا به قطعات یدکی ترازوی پند و باسکول پند اطلاعاتی کوتاه و مختصر و در عین حال مفید و پر کاربرد را در اختیار شما قرار دهیم. نمایشگر را می توان یکی از اصلی ترین اجزای ترازو و یا باسکول پند نامید. به طور معمول ایرادات پیش آمده در دستگاه توسط نمایشگر ترازوی پند و یا نمایشگر باسکول پند در قالب پیام هایی مشخص به کاربر اطلاع داده خواهد شد تا او هرچه سریع تر بتواند اقدامات لازم جهت تعمیر ترازو و باسکول پند را انجام داده و توقف در کار را از بین ببرد. نمایشگر را می توان اولین نقطه توجه در هر ترازو و باسکول دانست. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل برای نمایشگر می توان گفت کسب اطلاعات در خصوص میزان وزن و کلیه عملکرد های دستگاه غیر قابل انجام خواهد شد. اقدام از طریق نمایندگی پند یکی از بهترین راه های بر طرف کردن نقص نمایشگر و تعمیر ترازو و باسکول پند می باشد چرا که این امر امکان حضور تعمیرکار در محل را برای شما فراهم می سازد و می تواند در کاهش هزینه نیز تاثیر گذار باشد. پس از حضور کارشناس اعزام شده توسط نمایندگی باسکول پند در محل و بررسی و عیب یابی دستگاه اگر مشکل پیش آمده قابل حل در محل باشد که تعمیر ترازو و باسکول پند در محل کار شما انجام شده و در غیر این صورت نیاز به ارجاع به تعمیرگاه می باشد.
یکی دیگر از اجزای مهم و پر اهمیت موجود در ساختار باسکول ها لودسل است. لودسل ها نوعی حسگر وزن هستند که اگر بخواهیم خلاصه عملکرد آن ها را در قالب چند کلمه عنوان کنیم باید این گونه بیان کرد که لودسل ها تغییرات پیش آمده در وزن را بر اساس ولتاژ به نسبت وزن وارد شده حس کرده و به نمایشگر انتقال می دهند. از این رو وزن بار مورد نظر به آسانی محاسبه خواهد شد. خرابی لودسل می تواند یکی از عمده ترین دلایل تعمیر ترازو و باسکول پند باشد چرا که بدون وجود لودسل ها هیچ گونه توزینی انجام نخواهد شد. بنابراین از اهمیت لودسل نمی توان به هیچ عنوان چشم پوشی کرد. قابل ذکر است که لودسل های به کار رفته در محصولات پند ساخت شرکت معتبر Zemic می باشد که به واسطه کیفیت در تولیداتش شهرتی جهانی دارد. جنس این لودسل ها از آلومینیوم ضد زنگ در نظر گرفته شده است. در صورت خرابی لودسل و نیاز به تعمیر ترازو و باسکول پند می توانید از طریق سایت پند گستر که نمایندگی فروش پند در تهران می باشد اقدام کرده و از امکانات قابل توجه آن برخوردار شوید.
استفاده از یک ترازو و یا باسکول با کیفیت و سالم در بالا بردن بازدهی کسب و کار شما نقش بسیار مهم و قابل اهمیتی را ایفا می کند و این امر میل به کارگیری مدرن ترین محصولات را به دنبال خواهد داشت. نوع نگهداری و سرویس به موقع در صورت پیش آمدن اختلال در کار می تواند به این امر تا حد قابل توجهی کمک نماید. در این صورت است که تعمیر ترازو و باسکول در فروشگاه اینترنتی پند گستر، به عنوان نمایندگی ترازو و باسکول پند با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب، امکان تعمیر ترازو و باسکول پند را با قطعات کاملا فابریک برای شما خریداران محترم فراهم ساخته است. از این رو می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا توضیح مشکل پیش آمده برای دستگاه خود و همچنین دریافت مشاوره رایگان از راهنمایی های کارشناسان آنلاین پند گستر بهره مند شوید.

ارسال نظر

زهرا حیدری :
0 0
کیبورد ترازو محک ds8000,کار نمیکنه میشه راهنمای کنید
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر برای رفع مشکل کیبورد ترازوی محک می توانید با واحد تعمیرات ترازوی دیجیتال محک تماس حاصل نمایید . خط ویژه ی شرکت : 0216123
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()