0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 17 اسفند 1398 در ساعت 9 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

ترازوی پند 30 کیلویی از تولیدات گروه صنعتی پند توزین الکترونیک است. این گروه صنعتی مدت 30 سال است که در زمینه ساخت انواع ترازوی دیجیتال در ایران فعالیت دارد و در این مدت توانسته علاوه بر بازارهای ایران به بازارهای کشورهای همسایه هم راه یابد. اکنون انواع ترازوهای پند را علاوه بر فروشگاه های دور و نزدیک در کشور، می توانیم در کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان، عراق، افغانستان و سایر کشورها نیز مشاهده کنیم. ترازوهای گروه صنعتی پند در دو بخش مکانیک و الکترونیک دارای استاندارد جهانی هستند. در بخش مکانیک، در استفاده از مواد اولیۀ باکیفیت برای ساخت ترازو و در بخش الکترونیک استفاده از حسگرهایی که دارای استاندارد جهانی OIML هستند.

اغلب خریدهای روزمره مردم و فروش فروشگاه ها و سوپرمارکت ها کمتر از سی کیلوگرم است و ترازویی که بتواند تا 30 کیلوگرم را وزن کند، می تواند نیاز توزین مواد و کالاها را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها تامین کند. ترازوی 30 کیلویی پند یکی از تولیدات شرکت صنعتی پند است که در گروه ترازوهای فروشگاهی پند قرار می گیرد. این ترازو پند دیجیتال می تواند مورد استفاده بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای، میدان های تره بار، شیرینی فروشی ها، سوپرمارکت ها، آبمیوه فروشی ها، و خرده فروشی ها قرار بگیرد. ازینرو خرید ترازوی پند 30 کیلویی در بسیاری مشاغل برای مالکان فروشگاه ها و خواروبار فروشی ها و خرده فروشی ها ضروری است. انواع ترازوی پند 30 کیلویی می تواند تا 30 کیلوگرم کالا را وزن می کنند اما میزان دقت و حساسیت در برخی از آنها کمی با بقیه متفاوت است. میزان حساسیت بعضی از انواع ترازو پند 30 کیلوگرمی ، 5 گرم در 30 کیلوگرم است، اما در بعضی دیگر از ترازوهای 30 کیلویی دو نوع حساسیت وجود دارد. یعنی این دسته از ترازوها تا 15 کیلوگرم کالا را با دقت 5 گرم و از 15 تا 30 کیلوگرم کالا را با دقت 10 گرم وزن می کنند.

انواع ترازو پند 30 کیلوگرمی از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند: علمک دار و بدون علمک. یک نوع از ترازو دیجیتال پند 30 کیلویی بدون علمک است، اما بقیه انواع آن علمک دار هستند. صفحه کلید و نمایشگر در نوع بدون علمک آن به صورت مورب در جلوی سینی توزین و در دسترس کاربر قرار گرفته است. اما نوع علمک دار آن به سه دسته تقسیم می شود: دسته اول ترازوهایی که صفحه کلید و نمایشگر در آنها بر روی علمک قرار گرفته. دسته دوم ترازوهایی که صفحه کلید آنها در جلوی سینی توزین قرار گرفته، اما نمایشگر بر روی علمک آن واقع شده است. دسته سوم ترازوهایی هستند که صفحه کلید و نمایشگر مخصوص کاربر در جلوی سینی توزین قرار گرفته و نمایشگر ویژه مشتری به صورت یک طرفه و بر روی علمک قرار گرفته است. لازم به ذکر است که نمایشگر در انواع ترازوهای 30 کیلویی ، وزن، قیمت واحد، و قیمت کل را در سه قسمت نشان می دهند. همچنین ترازوهای دسته اول و دوم نمایشگر مخصوص مشتری ندارند. نمایشگر بیشتر انواع ترازو دیجیتال پند LED است اما بعضی از انواع آن هم نمایشگر LCD دارند. جنس بدنه ترازوهای پند از پلاستیک فشرده و جنس سینی همۀ آنها از استیل است، اما تفاوت هایی در شکل ظاهری سینی در آنها وجود دارد به این معنا که سینی در بعضی ترازوها تخت است و برخی نیز سینی لبه دار دارند. اندازه سینی در این ترازوها با تفاوت های جزئی، نزدیک به هم است اما اندازه لبه در انواع لبه دار آن 6 سانتیمتر است.

انواع ترازو پند دیجیتال را می توان به دو گروه دارای چاپگر و بدون چاپگر دسته بندی کرد. از بین ترازوهای دارای چاپگر بعضی توانایی چاپ فاکتور دارند، اما برخی توانایی چاپ لیبل هم دارند. همۀ ترازوهای پند 30 کیلویی قابلیت اتصال به چاپگر جانبی را دارند. قابلیت های ترازو پند 30 کیلویی بسیار و متعدد هستند. استحکام بدنه و سینی آنها تضمین شده است؛ دوام و طول عمر آنها طولانی و مناسب صنایع فروشگاهی است؛ توانایی اتصال به کامپیوتر برای انتقال داده ها و گزارش های مالی دارند؛ از راه ارتباط با صندوق فروشگاهی کار حساب و کتاب را برای کاربر آسان می کنند؛ با اتصال به چاپگر جانبی فاکتور و گزارش فروش چاپ می کنند؛ بعضی دارای چاپگر داخلی هستند، اما انواع دارای چاپگر داخلی هم توانایی اتصال به چاپگر جانبی دارند؛ بعضی از آنها توانایی چاپ لیبل دارند و برخی می توانند به لیبل پرینتر و بارکد خوان وصل شوند؛ بسیاری از آنها قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان دارند؛ دارای قابلیت پارسنگ برای محاسبه وزن خالص کالای دارای ظرف و شیشه و کارتن هستند؛ توانایی شمارش قطعه در کالاهای هم وزن دارند؛ دارای حافظه پشتیبان برای ثبت نام و قیمت کالاها هستند؛ بعضی از انواع آنها قابلیت شبکه شدن با صندوق های دیگر فروشگاهی دارند؛ همۀ آنها قابلیت استفاده از انرژی برق دارند و در صورت نبودن برق، دارای باطری پشتیبان هستند؛ همۀ آنها در دمای صفر تا چهل درجه سانتیگراد بهترین عملکرد خود را نشان می دهند؛ و در پایان با توجه به همۀ برتری هایی که این ترازو پند دارد، قیمت ترازو پند 30 کیلویی است که می تواند خرید ترازو پند 30 کیلویی را به الویت نخست خریدار تبدیل کند.

نخستین برتری ترازوی پند نسبت به بسیاری ترازوهای دیگر که باعث می شود خرید ترازو پند 30 کیلویی را در نظر داشته باشیم، کیفیت بالای این محصول است که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. برتری دوم ارزان بودن ترازوی پند است. خرید ترازوی ارزان مورد نظر بسیاری از صاحبان خدمات و شغل هاست و قیمت این ترازو به نسبت محصولات مشابه خارجی، با حفظ کیفیت، پائین تر است، و سومین برتری ترازوهای پند خدمات گسترده ای است که گروه صنعتی پند توزین الکترونیک به خریداران محترم ارائه می کند، از جمله گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش؛ ازینروست که خرید ترازو پند 30 کیلویی انتخاب بسیار خوبی برای استفاده در انواع فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، سوپر میوه ها، رستوران ها، و بسیاری خدمات دیگر است.

فروشگاه اینترنتی پند گستر با داشتن نمایندگی ترازوی پند افتخار دارد تا قیمت ترازوی پند 30 کیلویی  را مناسب خریداران محترمی که به دنبال خرید ترازوی ارزان هستند، ارائه کند. خرید اینترنتی ترازوی 30 کیلویی پند خریداران محترم را از جست و جو در بازارهای شلوغ شهری بی نیاز می کند و با دریافت ترازوی پند در محل کار خود از طرف نمایندگی ترازوی پند ، از سایر سرویس های این فروشگاه اینترنتی و همچنین گارانتی گروه صنعتی پند نیز بهره خواهند برد. آنچه باید مورد توجه خریداران محترم ترازوهای دیجیتال قرار بگیرد، بازار متنوع و گسترده انواع ترازوی پند است. خرید اینترنتی ترازو پند، این امکان را به مشتریان محترم می دهد تا ضمن مشاوره با کارشناسان سایت پند گستر ، بتوانند علاوه بر خرید ترازوی ارزان ، بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت ترازو پند 30 کیلویی در این فروشگاه اینترنتی مناسب بودجه خریداران محترم در نظر گرفته شده است و خرید ترازوی پند نیازهای فروشگاهی صاحبان فروشگاه ها را برآورده خواهد کرد.

ارسال نظر

:
0 0
سلام خسته نباشید. ما ترازو ۳۰ کیلو گرمی پند مدل px 6000 داریم.مشکلش این است که وقتی برق را وصل میکنی برد یک بوق میزند ولی نمایشگر نشان نمیدهد و آلومینیوم داخل برد داغ میشود.این مشکل از چیست لطفا راه حل را بگویید.
مدیریت :
0 0
سلام ، وقت بخیر برای پشتیبانی وتعمیر ترازو با شماره 6123-021 تماس حاصل فرموده با بخش فنی صحبت بفرمایید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()