0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 29 تير 1398 در ساعت 10 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

باسکول پند

شرکت صنایع پند با تولید اولین ترازوی دیجیتالی در کشور کار خود را از سال 1370 در صنعت توزین و سنجش آغاز نمود و در طی این سه دهه فعالیت توانست با تکیه به علم روز و بهره گیری از هنر در کنار صنعت محصولات متنوع و با کیفیتی را در این عرصه تولید نماید، که همگی از گواهینامه‌های استاندارد و معتبر تضمین کیفیت بهره‌مند هستند و این امر دال بر کیفیت آنهاست. اکنون شرکت صنایع پند با بالاترین رضایت مشتری و خدمات گسترده پس از فروش در سراسر کشور به عنوان برندی آشنا و معتبر ارائه کننده انواع باسکول فروشگاهی، صنعتی و نیمه صنعتی است و سهم بسزایی در بازار فروش دارد.

انواع باسکول پند

شرکت صنایع پند در طی فعالیت مستمر خود در این سال‌ها توانسته با به کارگیری به روزترین تکنولوژی‌ها در عرصه توزین، انواع باسکول صنعتی و باسکول فروشگاهی و باسکول دیجیتال پند را در بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت تولید کند، و این امر سبب رضایت مشتریان بسیاری شده، به طوریکه این برند تولیدی را در شمار معتبرترین برندهای داخلی قرار داده است. باسکول صنعتی پند پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از صنایع می باشند. این شرکت با تولید بیش از 50 باسکول در قالب‌های باسکول صنعتی، باسکول آویزدار، باسکول متحرک، باسکول ثابت، باسکول رولیک و باسکول باشگاهی پند بیشترین تنوع تولید را در بازارهای داخلی از آن خود کرده است.

شرکت صنایع باسکول پند تولید کننده انواع باسکول‌ دیجیتالی است که در تمامی آنها ویژگی‌هایی چون امکان شمارش کالا، کالیبراسیون دستی، دقت بالا و نمایشگرهایی از نوع LED مشترک هستند، که علاوه بر امکانات یاد شده قابلیت اتصال این باسکول‌ها به کامپیوتر و چاپگر هم وجود دارد که عملکرد باسکول را بسیار بالا‌تر می‌برد. از دیگر  ویژگی‌های این باسکول‌ها می‌توان به جنس فلز استفاده شده در بدنه و سینی توزین آن اشاره کرد که افزون بر استحکام بدنه، ظاهری شکیل نیز به این باسکول‌ها بخشیده است. تمامی باسکول‌های پند از برق شهری با توان‌های متفاوت استفاده می‌کنند که البته در شرایط عدم دسترسی به این منبع بدون کوچکترین وقفه‌ای می‌توان از باطری داخلی قابل شارژ تعبیه شده درون باسکول استفاده کرد که بازدهی بسیار بالایی دارد. تنوع توزین و حساسیت اندازه گیری در باسکول پند از 200 کیلوگرم آغاز و تا 20000 کیلوگرم ادامه دارد که دقت اندازه گیری هم در آن نسبت به بیشینه توان باسکول متغییر می‌باشد.

نمایندگی فروش باسکول پند

شرکت صنایع پند از پیشگامان صنعت دیجیتالی توزین است که از شاخص‌های اصلی آن می‌توان کیفیت بالا، قیمت منصفانه، طراحی زیبای صنعتی، دوام بالا و سهولت دسترسی را نام برد؛ به گونه‌ای که متقاضیان عزیز با مراجعه به نمایندگی این شرکت تحت عنوان پند گستر می‌توانند از قیمت باسکول پند با نازل‌ترین نرخ بهره‌مند شوند. تحقق عبارت خرید باسکول ارزان قیمت را تنها می‌توانید در پند گستر تجربه کنید. با کارشناسان ما در پند گستر تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما نیز برخوردار شوید. مشاوره ما می‌تواند شما را در خرید بهتر و دقیق‌تر یاری رساند. به خرید باسکول پند از پند گستر عادت خواهید کرد!

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()