0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 20 آبان 1398 در ساعت 13 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قطعات جانبی ترازوی پند لوازمی را شامل می‌شود که در اثر استفاده طولانی مدت از ترازو پند مستهلک شده و به مرور زمان کیفیت و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند. استهلاک در واقع آسیبی است که با گذشت زمان و یا فرسایش ناشی از استفاده مکرر و طولانی مدت از یک وسیله در آن ایجاد می‌شود. البته علاوه بر استهلاک امکان شکسته شدن برخی قطعات ترازو پند مانند هر دستگاه و وسیله دیگری وجود دارد؛ که در هر صورت چه لوازم ترازو پند مستهلک شوند و چه دچار شکستگی شوند، شرکت ترازوی پند تمهیداتی را برای مواقعی که قطعات جانبی ترازوی پند دچار استهلاک شده و یا می‌شکنند در نظر گرفته است. لوازم جانبی ترازوی پند که ممکن است دچار شکستگی شوند شامل نمایشگر ترازوی پند و کیبورد ترازوی پند می‌شوند که علاوه بر احتمال شکستگی ممکن است به مرور استهلاک نیز در این قطعات ترازو پند رخ بدهد. همچنین قطعات داخلی ترازوی پند از جمله باتری ترازوی پند و لودسل ترازوی پند از جمله قطعات ترازوی دیجیتال پند هستند که در صورت بروز مشکل در کارکرد آن، امکان تعمیر یا تعویض این لوازم جانبی ترازوی پند نیز وجود دارد. نمایشگر ترازو پند و کیبورد ترازو پند و باتری ترازو پند و همچنین لودسل ترازو پند اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم ترازوی پند هستند که بروز هرگونه مشکل در این قطعات موجب مشکلات بزرگ‌تر و بیشتری خواهد شد.

نمایشگر ترازوی پند معمولاً از نوع LED است و اطلاعات مربوط به توزین اقلام و کالاها را به نمایش می‌گذارد. در بعضی مواقع ممکن است اعداد بر روی نمایشگر ترازو پند به صورت کامل ظاهر نشوند که در این حالت احتمال دارد Seven Segment ترازو پند مشکل پیدا کرده باشد و یا ایراد از فلت نمایشگر ترازوی پند باشد. صفحه نمایش ترازو پند همچنین امکان دارد دچار مشکلاتی مثل نداشتن وضوح کافی در نمایش اعداد و ارقام و یا خاموشی کامل صفحه نیز شود. که در هر صورت با مراجعه به نمایندگی ترازوی پند، ایراد به طور دقیق شناسایی شده و مرتفع خواهد شد و یا در صورت نیاز صفحه نمایش ترازوی پند تعویض می‌شود. کیبورد ترازوی پند شامل تعدادی دکمه یا همان کلید است و وسیله‌ای برای وارد کردن اعداد و ارقام و تنظیمات ترازو دیجیتال پند است. برای محافظت از صفحه کلید ترازوی پند و جلوگیری از ایجاد مشکل در آن بهتر است که همیشه کاوری بر روی آن قرار داده شود. کاور ترازوی پند نیز از جمله قطعات جانبی ترازوی پند است که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی پند گستر تهیه کنید. کاور کیبورد ترازو پند از آن در برابر عوامل محیطی مثل گرد و غبار و یا آب محافظت به عمل آورده و مانع از نفوذ این گونه مواد به داخل کیبورد ترازو پند می‌شود. در صورتی که صفحه کلید ترازوی پند فاقد کاور باشد به مرور زمان گرد و غبار موجود در هوا در کلیدهای آن رسوب کرده و مشکلاتی را در عملکرد این قطعه ترازو پند به وجود می‌آورد. مشکلاتی مانند گیر کردن دکمه کیبورد ترازوی پند و یا عمل نکردن برخی از کلیدها از مشکلاتی است که ممکن است برای صفحه کلید ترازوی پند پدید آید.

باتری ترازوی پند یک منبع تغذیه ثانویه در ترازوی فروشگاهی پند به شمار می‌آید و در مواقع اضطراری به کار می آید. در عین حال باتری ترازوی پند از جمله پرکاربردترین قطعات جانبی ترازوی پند است. ترازوی پند از برق شهری به عنوان منبع تغذیه اصلی استفاده می‌کند و در مواقعی که برق شهری قطع شده باشد و یا در مکان‌هایی که امکان دسترسی به برق شهری وجود نداشته باشد، از باطری ترازو پند برای روشن شدن ترازو دیجیتال پند و توزین اقلام استفاده می‌شود. جهت جلوگیری از فاسد شدن باتری ترازو پند که در اصطلاح به آن سولفاته شدن گفته می‌شود، باید به صورت دوره‌ای و به طور مشخص هفته‌ای یک الی دوبار، از باتری استفاده کرد. در صورتی که باطری ترازوی پند مدت زمان زیادی و بیشتر از 5 الی 6 ماه بدون استفاده بماند دچار مشکل می‌شود و ممکن است دیگر کارایی لازم را نداشته باشد. عمر مفید باتری ترازوی پند حدود 24 ماه است و در صورت استفاده صحیح و دوره‌ای از آن تا مدت دو سال نیروی مورد نیاز ترازو فروشگاهی پند را تأمین خواهد کرد.

لودسل ترازوی پند یکی از اصلی‌ترین، مهم‌ترین و همچنین حساس‌ترین لوازم جانبی ترازوی پند است. لودسل یک حسگر بسیار دقیق بوده که وزن اقلام قرار داده شده بر روی سینی یا همان کفه ترازو دیجیتال پند را به صورت دقیق اندازه‌گیری می‌کند. لودسل در انواع ترازوی پند در زیر سینی تعبیه می‌شود و با حساسیت و دقت بسیار زیاد به سنجش وزن اقلام و کالاها می‌پردازد. لودسل ترازوی پند در کنار باتری از پرتعویض ترین قطعات جانبی ترازوی پند است که عموم خریداران ترازوی پند پس از مدتی، و در صورت بروز مشکل در این قطعات، با آن سروکار خواهند داشت. برای جلوگیری از آسیب دیدن لودسل ترازوی پند باید مراتب احتیاط را در هنگام قرار دادن کالا بر روی سینی رعایت کرد. معمولاً لودسل ترازوی پند در انواع ترازو پند برای ایمن ماندن از آسیب احتمالی دارای ضربه‌گیر است؛ ولی با این وجود باید همواره جوانب احتیاط را در ترازوی پند در نظر گرفت. قرار دادن کالایی بیشتر از ظرفیت تعیین شده برای ترازوی پند یکی از مواردی است که باعث آسیب دیدن حسگر ترازو پند می‌شود. مورد دیگری که لودسل ترازوی پند را دچار صدمه می‌کند ماندن کالا به مدت طولانی بر روی سینی ترازوی فروشگاهی پند است و برای جلوگیری از بروز این مشکل باید پس از توزین اقلام، فوراً آن‌ها را از روی سینی ترازوی دیجیتال پند برداشت. همچنین قرار دادن اقلام بر روی سینی ترازوی فروشگاهی پند باید به آرامی و بدون ضربه و فشار انجام شود و در صورت سقوط احتمالی و یا رها کردن کالا از فاصله زیاد بر روی سینی ترازو دیجیتال پند اولین قطعه‌ای که آسیب می‌بیند، حسگر ترازوی پند است. پس باید همواره جوانب احتیاط را داشت.

خرید قطعات جانبی ترازوی پند حتماً باید از طریق فروشگاه مجاز و نمایندگی ترازوی پند که نمایندگی قطعات جانبی ترازوی پند نیز محسوب می‌شود صورت پذیرد. در صورتی که از طریق فروشگاه‌های نامعتبر اقدام به تهیه و خرید لوازم جانبی ترازوی پند شود، احتمال دریافت قطعه نامرغوب و ناکارآمد می‌رود. با خرید قطعه بی‌کیفیت و نامرغوب از نمایندگی‌های غیرمجاز نه تنها مشکل پیش آمده برای ترازوی پند مرتفع نخواهد شد، بلکه احتمال پیش آمدن مشکلات دیگر و خرابی قطعات دیگر ترازو پند نیز به وجود می‌آید. از طرف دیگر قیمت قطعات جانبی ترازوی پند در نمایندگی قطعات جانبی ترازوی پند قیمت واقعی و نازل آن بوده حال آنکه در دیگر نمایندگی‌های غیرمجاز و نامعتبر قیمت لوازم جانبی ترازوی پند بالاتر و بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()