0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 47 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

شرکت ایرانی ترازوی پند فعالیت خود را در سال 1369 با هدف تولید ترازوی الکترونیکی برای مصارف عام فروشگاهی در سطح کشور آغاز نمود. اولین ترازوی الکترونیکی ایرانی با ظرفیت توزین 30 کیلوگرم در سال 1370 توسط شرکت ترازوی پند ساخته شد که مورد تایید مؤسسه استاندارد قرار گرفت. طراحی و ارائه سبد کاملی از انواع سیستم های توزین الکترونیک، اتوماسیون فروشگاهی، صنعتی و اداری و همچنین تجهیزات جانبی از جمله اهداف شرکت ترازو پند به شمار می‌آید. تبدیل پند به نوآورترین و بزرگترین ارائه دهنده سیستم های اتوماسیون فروشگاهی، صنعتی و اداری و نیز تجهیزات جانبی در خاورمیانه و همچنین پیشرفته ترین خدمات پس از فروش سیستم های الکترونیک در ایران البته با برخورداری از درصد حداکثری رضایت مشتری، چشم انداز و اهداف اصلی شرکت ترازوی پند می باشد.

انواع ترازوی پند از نظر کاربرد و محل استفاده از آن شامل دو نوع ترازوی فروشگاهی پند و ترازوی صنعتی پند می شود. ترازوی پند مدل PX6000، ترازوی پند مدل PX3000، ترازوی پند مدل PT206B، ترازوی پند مدل PX7000، ترازوی پند مدل PX7500LCD، ترازوی پند مدل PX7500S، ترازوی پند مدل PX7500SP، ترازوی پند مدل PX7500LCD، ترازوی پند مدل PX7500SP، ترازوی پند مدل PX7500S، ترازوی پند مدل PX6500، ترازوی پند مدل PX7000 و ترازوی پند مدل PT206PF از جمله تولیداتشرکت پند ترازو هستند که در میان آن ها ترازوی پند مدل PX3000، ترازوی پند 6000، ترازوی پند PX7000، ترازوی پند 7500 و ترازوی پند مدل PX9000 مدل های اصلی محصولات شرکت ترازو پند بوده و بقیه مدل ها با تفاوت جزئی زیر مجموعه انواع ترازوی پند می باشند. شرکت ترازوی پند ترازوهای تولیدی خود را با 3 ظرفیت توزین طراحی و تولید کرده است. ترازوی 30 کیلویی پند، ترازوی پند 50 کیلویی و ترازوی 70 کیلویی پند سه ظرفیت توزین تعیین شده برای انواع ترازوی پند هستند.

قیمت ترازوی پند

شرکت ترازوی پند با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و با در نظر گرفتن تمامی اقشار جامعه که به نوعی همگی از مشتریان و خریداران ترازوی پند به شمار می آیند همواره در تلاش بوده با توجه به سطح بودجه و وضعیت اقتصادی مشتری، قیمت گذاری منصفانه و مناسبی را برای محصولات خود لحاظ نماید تا به این وسیله علاوه بر حفظ مشتری از رضایت کامل فرد در هنگام خرید نیز برخوردار باشد. با توجه به این قیمت ترازوی پند بسیار ایده آل و مقرون به صرفه بوده و توجه هر خریداری را به هنگام خرید ترازوی پند جلب می نماید.

خرید ترازوی پند

تولید ملی و استفاده از محصولات ایرانی امروزه حرف اول را در اقتصاد کشور میزند. محصولات ایرانی علاوه بر کیفیت مطلوب از قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری نسبت به محصولات مشابه خارجی برخوردار هستند. خرید تولیدات ایرانی جهت رشد اقتصادی و پیشرفت کشور بر محصولات خارجی ارجعیت داشته و از برنامه های مهم کشور محسوب می شود. ترازوی پند با کیفیت بسیار بالا و قیمت ایده آل یکی از برند های برتر و پر فروش ایرانی در زمینه سیستم های توزین بوده و افتخار این شرکت رضایت همیشگی مشتری از خرید ترازوی پند می باشد.

نمایندگی ترازوی پند

برخورداری از گارانتی و نمایندگی خدمات پس از فروش ویژگی بسیار مهم و لازمه هر وسیله و سیستمی به ویزه دستگاه های الکترونیک و دیجیتالی است. وجود گارانتی و نمایندگی نشان دهنده کیفیت و کامل بودن یک دستگاه و اعتبار شرکت تولید کننده می باشد. شرکت ترازوی پند با قرار دادن نمایندگی و گارانتی 14 ماهه برای محصولات خود کیفیت آن را تضمین کرده است. نمایندگی پند گستر به عنوان فعال ترین و برترین نمایندگی ترازوی پند با در اختیار گرفتن نیروهای مجرب و متخصص خود همواره آماده ارائه خدمت رسانی به تمامی عزیزان مشتری می باشد. همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و راهنمایی؛ مشاوران کارآزموده و با تجربه پند گستر در خدمت مشتریان گرامی هستند.

ارسال نظر

خانم کرمی :
1 0
ترازوی ۵۰کیلیویی پند داریم چندتاز شماره هاش از کار افتاده میخواستم قیمت اون صفحه ازتون بپرسم
مدیریت :
1 0
سلام وقت بخیر برای مشاوره و تعمیر ترازو دیجیتال یا راهنمای استفاده از ترازوی پند 50 کیلویی با مشاورین ما در قسمت خدمات و تعمیرات پس از فروش ترازوی دیجیتال تماس حاصل نمایید . خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
3 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()