0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 مرداد 1398 در ساعت 42 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پس از ورود علم الکترونیک به صنعت سنجش و اندازه گیری، که در اواخر قرن بیستم اتفاق افتاد. شرکت باسکول پند فعالیت خود را با هدف تولید تجهیزات دیجیتالی توزین، با بالاترین دقت اندازه گیری در سطح کشور آغاز نمود و توانست در سال 1370 اولین ترازوی دیجیتال پند را به بازار عرضه کند، که این محصول با استقبال چشمگیری از سمت صنایع فروشگاهی رو به رو شد. اکنون شرکت صنایع پند با بیش از سه دهه فعالیت در صنعت توزین دیجیتال، بالاترین تنوع تولید را در بازارهای داخلی دارد، که به بیش از 50 مدل می رسد و این تولیدات در دسته های ترازو، باسکول و صندوق فروشگاهی قرار می گیرند. نوآوری، کیفیت و بهره گیری از بالاترین استاندارد های جهانی در ساخت محصولات، سرلوحه کاری شرکت باسکول پند است، که طی این سالها رضایت و اعتماد مردم را به سمت خود معطوف کرده است.

انوع باسکول پند

ترازوهای بزگ صنعتی که آنها را با نام باسکول می شناسیم در شرکت صنایع پند بیشترین تنوع توزین را دارند که در ساخت آنها از الگو ها و استانداردهای مرسوم جهانی استفاده شده است. تنوع گسترده و دقت بالایی که در ساخت انواع باسکول پند به کار رفته، تمام مشاغل کشور را پوشش میدهد و این همان دلیلی است که سبب شده بالاترین سهم فروش در بازارهای داخلی، از آن تولیدات شرکت باسکول پند باشد. باسکول صنعتی پند، باسکول رولیک پند، باسکول باشگاهی پند و باسکول آویز پند از تولیدات شرکت باسکول پند هستند که با طرح های صنعتی نظیر ثابت، دیواری، متحرک و میدانی ساخته و پرداخته شده اند. توان توزین در شرکت صنایع پند از 150 کیلو گرم که کاربردی باشگاهی یا نفرکش دارد آغاز و به 20000 کیلوگرم می رسد، که بیشتر در کارخانه های بزرگ ماشین سازی استفاده می شود. باسکول 3 تن پند مدل PX9800-3Tو باسکول 1 تن پند مدل PX 9800-1T با ساختار بدنه متحرک در کنار باسکول 1 تنی میدانی پند مدل PX-9200 SG و باسکول 500 کیلویی پند مدل Px-9800 از جدید ترین تولیدات شرکت باسکول پند هستند، که در ساخت آنها بالاترین استانداردها و تجهیزات روز دنیا لحاظ شده است.

ویژگی های باسکول پند

اگر بخواهیم مشخصه های فیزیکی و اجزای داخلی باسکول های پند را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، در ابتدا باید به نمایشگر LED با وضوح بالای تصویر اشاره کنیم، که از تمام ویژگی های نمایشگرهای نسل جدید که شامل  حافظه داخلی، شمارش کالا، توزین چند مرحله ای و قابلیت پارسنگ می شود، پشتیبانی می کند. از سری درگاه های ورودی و خروجی که در انواع باسکول صنعتی پند به کار رفته و حوزه عملکرد میدانی این باسکول را چند برابر می نماید، می توان به پورت های سریال و USB اشاره کرد که سبب اتصال کامپیوتر و چاپگر به باسکول می شوند و عملیاتی نظیر چاپ فاکتور مشتری، ذخیره اطلاعات فروش، مدیریت حساب ها و پردازش های مالیاتی را به توانمندی های این باسکول ها می افزاید.جنس بدنه و سینی توزین در انواع باسکول پند از آلیاژهای فولادی با ضخامت بالای ورق است، که سطح آن به وسیله رنگ های حرارتی از نوع الکترواستاتیک پوشیده شده، که دوام و استحکام باسکول را بالا می برد و از آن در برابر ضربه، خراش و رطوبت محافظت می کند. شرکت باسکول پند با بهره گیری از تجهیزات با کیفیت داخلی و نیروی انسانی نخبه و کارامد توانسته محصولاتش را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت تمام شده روانه بازار کند.

نمایندگی باسکول پند

از جمله تعهداتی که برای انواع باسکول پند توسط شرکت سازنده در نظر گرفته شده،و دال بر کیفیت و دوام بالای این محصولات است، می توان به 24 ماه گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش اشاره کرد، که توسط نمایندگی پند گستر به دست متقاضیانمی رسد.  با خرید باسکول پند از این نمایندگی ضمن دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب، از خدماتی چون خرید مجازی با امکان مقایسه محصولات، ارسال مطمئن کالا و تحویل به موقع در محل مورد نظر بهره مند می شوید. قیمت باسکول پند در نمایندگی معتبر پند گستر در مقایسه با دیگر فروشگاه های سطح کشور بسیار مناسب تر است و تمامی تعهدات شرکتی در این نمایندگی به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
1 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()