0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 11 اسفند 1398 در ساعت 14 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازوی 50 کیلویی پند که توسط گروه "پند گستر" نمایندگی ترازوی پند معرفی می شود، از تولیدات گروه صنعتی پند توزین الکترونیک است. این گروه صنعتی از سال 1369 فعالیت خود را در زمینه ساخت ترازوهای دیجیتال در ایران شروع کرد و نخستین ترازوهای دیجیتال را در ایران تولید کرد. تولیدات گروه صنعتی پند در مدت سی سال فعالیت خود توانسته علاوه بر بازارهای ایران به بازارهای کشورهای همسایه هم راه یابد و اکنون انواع ترازوهای پند را علاوه بر فروشگاه های دور و نزدیک کشور، می توانیم در کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان، عراق، افغانستان و... هم مشاهده کنیم. ترازوهای گروه صنعتی پند در دو بخش مکانیک و الکترونیک دارای استاندارد جهانی هستند. در بخش مکانیک، در استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دارای ویژگی های لازم برای ساخت ترازو، و در بخش الکترونیک استفاده از حسگرهایی که دارای استانداردهای جهانی مثل OIML هستند.

بسیاری از خریدهای روزمره از مقدار 50 کیلوگرم فراتر نمی رود و استفاده از ترازویی که بتواند تا 50 کیلوگرم کالا را وزن کند می تواند نیاز بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تولیدی را برطرف کند. ترازوی 50 کیلویی پند یکی از تولیدات شرکت صنعتی پند توزین الکترونیک است که در گروه ترازوهای فروشگاهی قرار می گیرد و مورد استفاده بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، میدان های تره بار، شیرینی فروشی ها، سوپرمارکت ها، آبمیوه فروشی ها، و بسیاری شغل های دیگر قرار می گیرد و خرید ترازوی 50 کیلویی پند در بسیاری مشاغل به یاری مالکان فروشگاه ها و تولیدی ها می آید، به ویژه که قیمت ترازوی 50 کیلویی پند مناسب خریداران ایرانی و غیر ایرانی است.

انواع ترازوی پند 50 کیلویی می تواند تا 50 کیلوگرم کالا را با دقت و حساسیت 10 گرم وزن کند که دقت خوب و قابل ملاحظه ای در مقدار توزین 50 کیلوگرم است. همۀ ترازوهای 50 کیلویی پند علمک دار هستند و نمایشگر آنها از نوع LED است و نمایشگر و صفحه کلیدشان بر روی علمک قرارگرفته تا هم دسترسی کاربر به آن آسان باشد و هم نمایشگر در فروش کالاهایی که با آب سروکار دارند، از آسیب مصون بماند. همچنین جنس سینی همه آنها از استیل ضدزنگ و بادوام است. همۀ ترازوهای 50 کیلویی پند از نوع علمک دار هستند. از نظر جنس بدنه می توان آنها را به دو گروه دارای بدنه فلزی، و بدنه پلاستیکی مقاوم از نوع ABS تقسیم بندی کرد. جنس سینی انواع ترازو پند از استیل مقاوم و ضدزنگ است اما از نظر شکل ظاهری بعضی لبه دار و برخی بدون لبه هستند. ابعاد سینی ها با توجه به مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین انواع ترازوی پند را می توان به دو گروه دارای چاپگر و بدون چاپگر دسته بندی کرد. برخی از انواع ترازوی پند را می توان به دستگاه لیبل پرینتر اتصال داد و به این ترتیب لیبل هم چاپ کرد.



ترازو پند 50 کیلویی دارای قابلیت های مختلفی است که می توان آنها را به این ترتیب نام برد: استحکام بدنه و سینی، دوام و طول عمر آن، اتصال به کامپیوتر برای انتقال داده ها و گزارش های مالی، ارتباط با صندوق فروشگاهی، اتصال به چاپگر جانبی برای چاپ فاکتور و گزارش فروش، بعضی دارای چاپگر داخلی، توانایی اتصال به چاپگر جانبی برای چاپ فاکتور فروش، چه در ترازوهایی که چاپگر دارند و چه در آنهایی که فاقد چاپگر هستند، اتصال به لیبل پرینتر برای چاپ لیبل، اتصال به بارکدخوان، اتصال به دستگاه کارت خوان برای جلوگیری از اشتباه در وارد کردن دستی قیمت ها، دارای قابلیت پارسنگ برای محاسبه وزن خالص کالای دارای ظرف و شیشه و کارتن، توانایی شمارش قطعه، دارای حافظه پشتیبان برای ثبت نام و قیمت کالاها و وارد نکردن دستی قیمت ها و سرعت بخشیدن به کار فروش، قابلیت شبکه شدن با صندوق های دیگر فروشگاهی با استفاده از سیستم WIFI و LAN ، استفاده از انرژی برق و دارای باطری پشتیبان در صورت قطع برق و در پایان با توجه به همۀ برتری هایی که این ترازو پند دارد، قیمت ترازو پند 50 کیلویی است که می تواند خرید ترازو پند 50 کیلویی را به الویت نخست خریدار تبدیل کند.

نخستین برتری ترازوی پند نسبت به بسیاری ترازوهای دیگر که باعث می شود خرید ترازو پند 50 کیلویی را در نظر داشته باشیم، کیفیت بالای این محصول است که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. برتری دوم ارزان بودن ترازوی پند است. خرید ترازوی ارزان ، مورد نظر بسیاری از صاحبان خدمات و شغل هاست و قیمت این ترازو به نسبت محصولات مشابه خارجی، با حفظ کیفیت، بسیار پائین تر و مناسب تر است، و سومین برتری ترازو پند خدمات گسترده ای است که گروع صنعتی پند توزین الکترونیک به خریداران محترم ارائه می کند، از جمله گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش. پس چنانچه قصد خرید ترازو پند 50 کیلویی و استفاده از آن در فروشگاه، سوپرمارکت، سوپر میوه، فروشگاه مواد پروتئینی، رستوران، و بسیاری خدمات دیگر را دارید، ترازوی 50 کیلویی پند انتخاب بسیار خوبی برای شماست.

فروشگاه اینترنتی پند گستر با داشتن نمایندگی ترازوی پند افتخار دارد تا قیمت ترازوی 50 کیلویی پند را مناسب خریداران محترمی که به دنبال خرید ترازوی ارزان هستند، ارائه کند. خرید ترازوی 50 کیلویی پند به صورت اینترنتی خریداران محترم را از جست و جو در بازارهای شلوغ شهری بی نیاز می کند و با دریافت ترازوی پند در محل کار خود از طرف نمایندگی ترازوی پند ، از سایر سرویس های این فروشگاه اینترنتی و همچنین گارانتی گروه صنعتی پند نیز بهره خواهند برد. آنچه باید مورد توجه خریداران محترم ترازوهای دیجیتال قرار بگیرد، بازار متنوع و گسترده انواع ترازوی پند است. قیمت ترازوی 50 کیلویی پند و خرید اینترنتی این محصول، این امکان را به مشتریان محترم می دهد تا با مشاوره با کارشناسان سایت پند گستر، علاوه بر خرید ترازوی ارزان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت ترازو پند 50 کیلویی در این فروشگاه اینترنتی مناسب بودجه خریداران محترم در نظر گرفته شده است و خرید ترازوی پند نیازهای فروشگاهی صاحبان فروشگاه ها را برآورده خواهد کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()