0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 10 ارديبهشت 1399 در ساعت 56 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع باسکول پند مدل های گوناگونی را تشکیل می دهند. از این میان، باسکول پند مدل PX9000 و PX9000P از جمله تولیدات این گروه صنعتی است که در این مجال به ویژگی ها و مقایسه آنها پرداخته می شود. سایت پند گستر با داشتن نمایندگی باسکول پند ، عرضه کننده همه محصولات پند است و خرید باسکول پند از این نمایندگی به صورت مستقیم و بدون واسطه است و قیمت باسکول پند در این نمایندگی مناسب تر و ارزان تر از دیگر فروشگاه های باسکول دیجیتال پند است. باسکول پند مدل PX9000 در دو مدل نمایشگر ثابت و دیواری، و در سه قدرت توزین مختلف ساخته شده است. باسکول هایی که نمایشگرهای آنها قابلیت حرکت ندارد و روی علمک قرار گرفته اند و به آنها باسکول ثابت گفته می شود، و باسکول دیواری پند که نمایشگرشان به دیوار نصب می شود.

انواع باسکول پند مدل PX9000 در اندازه های توزین 150، 300، و 500 کیلویی و با دقت 20، 50، و 100 گرم ساخته شده اند. به باسکول 150 کیلویی پند و باسکول 300 کیلویی پند باسکول فروشگاهی پند هم گفته می شود؛ اما باسکول 500 کیلویی پند به باسکول صنعتی پند معروف است. همه انواع باسکول ثابت پند از این مدل دارای ویژگی های ظاهری و نوع نمایشگر یکسان هستند. جنس بدنه این باسکول ها از فلز مقاوم و جنس سینی آنها از فلز گالوانیزه براق و قابل شستشو است و همگی علمک دار هستند. نمایشگر انواع باسکول دیجیتال پند از این مدل بر روی علمک قرار گرفته و از نوع LED و تک نمایشگر هستند. این نمایشگرها وزن را به صورت درشت و واضح نشان می دهند و از فاصله هم قابل مشاهده هستند. همچنین هر سه باسکول ثابت پند ، نردۀ نگهدارنده ای دارند که به سینی توزین وصل است و می توان کالا را به آن تکیه داد. نمایشگرهای باسکول دیجیتال پند چاپگر ندارند اما قابلیت اتصال به چاپگر جانبی و کامپیوتر را دارند و می توانند با انتقال داده ها به رایانه، مبادرت به چاپ فاکتور کنند. هر سه باسکول ثابت پند دارای حافظه داخلی و قابلیت شمارش کالا هستند. اندازه سینی و بدنه هر سه باسکول ثابت پند نیز 65×65/75×75 سانتیمتر است.

نوع دیگر باسکول پند مدل PX9000 باسکول دیواری پند است که در دو اندازه توزین 300 و 500 کیلویی، با دقت 50 و 100 گرم ساخته شده است. باسکول 300 کیلویی پند و باسکول 500 کیلویی پند، هر دو مانند نوع ثابت همین مدل، دارای علمک و گارد نگهدارنده هستند، اما سینی آنها از نوع مرغوب تر از مدل ثابت و از استیل ساخته شده است. نمایشگر این دو باسکول پند دیواری هم از نوع LED است و فقط وزن را نشان می دهد و از فاصله چند متری هم دیده می شود. نمایشگر باسکول پند دیواری مثل نوع ثابت آن چاپگر ندار، اما می تواند برای انتقال داده ها به رایانه، و برای چاپ فاکتور به چاپگر جانبی وصل شود. این نمایشگر ها حافظه داخلی و شمارشگر ندارند، اما قابلیت جمع بستن دارند. اندازه سینی در باسکول 300 کیلویی پند 60×60 و در باسکول 500 کیلویی پند 70×70 سانتیمتر است.

باسکول پند مدل PX9000P STORM در سینی و بدنه، تفاوت چندانی با مدل PX9000 ندارد، اما تفاوت های مهمی در کارآیی باسکول وجود دارد. این مدل باسکول پند دیجیتال در اندازه توزین 150، 300، و 500 کیلوگرم و با دقت 20، 50، و 100 گرم ساخته شده اند. انواع باسکول PX9000P پند هم علمک دار هستند. اما علمک آنها به نسبت مدل پیشین، پهن تر و مقاوم تر ساخته شده است. گارد یا نرده نگهدارنده هم در این مدل باسکول دیجیتال پند طراحی شده است. نمایشگر باسکول پند مدل PX9000P از نوع LED ثابت است، اما برخلاف مدل پیشین، سه نمایشگر هستند و وزن را در 6 رقم، قیمت واحد را در 7 رقم، و قیمت کل کالا را در 8 رقم به نمایش می گذارند. نمایشگر این سه باسکول دیجیتال پند ، پرینتردار است و بدون نیاز به چاپگر جانبی می تواند فاکتور و گزارش، و حتی بارکد چاپ کند. می توان گفت توانایی چاپ بارکد از برتری های این نوع باسکول پند دیجیتال است. باسکول پند PX9000P توان اتصال به نمایشگر دوم از نوع LCD فارسی را هم دارد. باسکول پند دیجیتال مدل PX9000P علاوه بر داشتن چاپگر، مانند باسکول پند PX9000 امکان ارتباط با رایانه و چاپگر جانبی دارد. ویژگی های نرم افزاری در باسکول پند px 9000 بالاتر رفته و این باسکول ها امکان ارتباط با درگاه بانکی یا دستگاه کارت خوان را هم دارند. باسکول px9000 پند در داشتن قابلیت شمارش کالا مانند مدل قبلی هستند، اما تعداد حافظه در این مدل باسکول ارتقا یافته و دارای 84 حافظه مستقیم و 999 حافظه غیرمستقیم هستند که کاربران باسکول را قادر می سازد تا لیست کالاها و قیمت آنها را در حافظه باسکول ثبت کنند و در هنگام فروش، به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. منبع انرژی همه انواع باسکولی که ذکر شد، برق و باتری قابل شارژ داخلی است.

شرکت پند توزین الکترونیک با 25 سال تجربه در ساخت باسکول های صنعتی و فروشگاهی، باسکول پند را تبدیل به کالایی ساخته که به راحتی می تواند نیازهای صاحبان صنعت و تجارت را برآورده سازد و خرید باسکول پند دیجیتال را به نخستین گزینه برای انتخاب باسکول تبدیل کند. قیمت باسکول پند در سایت پند گستر که نمایندگی باسکول پند را به عهده دارد، به صورت مستقیم و بدون واسطه، و ارزان تر از قیمت بازار عرضه شده است و برای کسانی که در جستجوی باسکول ارزان اما کارآمد و بادوام هستند، انتخاب بسیار خوبی به شمار می رود. خرید اینترنتی باسکول پند مشتریان گرامی را قادر می سازد تا بدون گشت و گذار در بازارهای شلوغ شهری، کالای خریداری شده سالم را در اولین فرصت در محل کار یا زندگی خود دریافت کرده و از مزایای خرید اینترنتی آن بهره مند شوند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()