0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 30 تير 1398 در ساعت 30 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازوی پند برندی نام آشنا و بسیار باتجربه و متخصص در این صنعت میباشد. این شرکت طی تجربه و فعالیت حدود ۳۰ ساله خود توانسته برند خود را در صدر باتجربه ترین، باکیفیت ترین، کارآمدترین، حرفه ای ترین و پرطرفدارترین برند در زمینه ترازو قرار دهد.

تنوع و کارایی طراحی شده برای انواع بسیار زیاد و متفاوت ترازوهای ساخت شرکت باتجربه و متخصص پند باعث آن شده تا برند پند در اکثر مشاغل و مکان ها از مشاغل بافعالیتهای توزینی ساده تا مشاغل با عملیات حرفه ای توزین مورد استفاده قرار میگیرد و ترجیح و اولویت مشاغل گوناگون برای تهیه ترازوی مطمئن و کار آمد مورد نیاز شان فقط و فقط ترازوی پند باشد.

این شرکت ایرانی نام آشنا در طی فعالیت خود همواره با بهره گیری از نیروهای متخصص خود و تولید ترازوی باکیفیت و همچنین قیمت گذاری اقتصادی و مقرون به صرفه محصولات خود مورد توجه و استقبال همیشگی مشتریان بوده و هست. تخصص شرکت پند ساخت ترازوی دیجیتال در انواع و مدل های بسیار متنوع میباشد. انواع مختلف ترازوی پند عبارتند از: ترازوی علمک دار پند، ترازوی بدون علمک پند، ترازوی صنعتی پند و ترازوی فروشگاهی پند.

ظرفیت توزین در انواع ترازوی دیجیتال پند نیز از 30 کیلوگرم تا 70 کیلوگرم تعیین شده، تمام ترازوها دارای نمایشگر LED بوده و عملیات توزین هم همانطور که از نام ترازو پیداست به صورت دیجیتال انجام شده و نمایش داده می شود‌. در میان مدلهای متنوع ترازوی پند، ترازوی فروشگاهی مدل PX6500 پند که جدیدترین ترازوی فروشگاهی ساخت این شرکت است را میتوان یک ترازوی کامل و حرفه ای و از مجهزترین تولیدات این شرکت دانست. این ترازوی دقیق توانایی توزین تا حداکثر وزن 30 کیلوگرم را دارد ‌و برای آن دو نوع دقت توزین قرار داده شده به این ترتیب که برای وزن تا 15 کیلوگرم دقت توزین برابر با 5 گرم و دقت توزین تا وزن 30 کیلوگرم برابر با 10 گرم تعیین گردیده است.

ترازوی فروشگاهی مدل PX6500 پند دارای ساختار ظاهری بسیار زیبایی میباشد که توجه مشتریان را به خود جلب میکند. نمایشگر LED این ترازو دارای 3 ردیف میباشد که اطلاعات وزن، قیمت و قیمت کل را به نمایش می گذارد. جنس بکار رفته برای ساخت بدنه این ترازوی دیجیتال از پلاستیک فشرده بوده و سینی آن هم از جنس استیل می باشد. ترازوی دیجیتال فروشگاهی مدل PX6500 از حافظه 50 هزارتایی برای ثبت نام کالاها و قیمت فروش آنها برخوردار است که این مزیت عالی در ترازو آن را به ترازویی ایده آل و بسیار کاربردی و مناسب برای فروشگاههای بزرگ و فروشگاههای زنجیره ای تبدیل نموده است. برای این ترازوی دیجیتال پورت USB نیز تعبیه شده که با استفاده از آن می توان ترازو را به وسایل جانبی نظیر کامپیوتر و فلش مموری متصل کرده و اطلاعات را انتقال داد.

امکان چاپ فاکتور به خاطر وجود چاپگر داخلی در ترازوی فروشگاهی مدل PX6500 وجوددارد، همچنین با استفاده از چاپگر داخلی ترازوی پند میتوان لیبل یا برچسب و حتی بارکد را نیز برای اقلام و اجناس چاپ کرد. البته بارکدی که این ترازوی دیجیتال تولید و چاپ میکند از نوع بارکد تجمیعی بوده و برای سرعت بخشیدن در جمع بستن اقلام در فاکتور خرید به کار می آید. ترازوی فوق حرفه ای پند مدل PX6500 این قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف دیگر مانند دستگاه کارتخوان (POS)، صندوق های فروشگاهی و دستگاه بارکدخوان را دارد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های برجسته و درخور توجه برای ترازوی دیجیتال مدل PX6500 قابلیت شبکه شدن و اتصال این ترازوی فروشگاهی به شبکه ترازوهای فروشگاهای بزرگ است که این خود یک ویژگی منحصر به فرد برای ترازو میباشد‌.

خرید ترازوی پند در سایت پندگستر که به عنوان نمایندگی ترازوی پند فعالیت می کند، به راحتی و تنها با یک کلیک امکان پذیر است. قیمت ترازوی پند در پند گستر از هر فروشگاه دیگری نازل تر و پایین تر است. محصولات موجود در علاوه بر کیفیت عالی دارای قیمت مناسب و درخور توجه بوده که لذت خرید مقرون به صرفه و خوب را به هم میهنان عزیز تقدیم میکند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()